Nabór do programu poprawy mobilności dla biegaczy i kolarzy

Posted by Agnieszka Zych
on Wrzesień 27, 2018

Nabór do grupy treningowej Mobility & Stretch dla biegaczy i osób trenujących na rowerze.

1.Chcesz zwiększyć swoją moc na rowerze, chcesz biegać szybciej? Zwiększ swój zakres ruchu.
Aby dobrze sobie radzić w jakiejś dyscyplinie musisz rozwinąć
• zakres ruchu jaki w niej jest potrzebny,
• siłę w tym ruchu
• szybkość w tym ruchu.
To właśnie mobilność i stabilność są fundamentami zdrowego i efektywnego ruchu. Dopiero na ich bazie budujemy efektywne wzorce ruchowe, które z kolei są podstawą do treningu wydolnościowego- biegania i kolarstwa.

2. Zdrowe i sprawne ciało sportowca to elastyczne ciało. Większa elastyczność ciała ułatwia rozluźnienie mięśni i pozwala im się rozwijać! Nie można odzyskać siły, gdy mięśnie są napięte, elastyczność pomaga wyeliminować to napięcie.

3.Chcesz być zdrowy i nie doznawać kontuzji? Popraw swoją równowagę.

Treningi czy zawody w trudniejszym terenie nie sprzyjają sztywniakom . Stopy, kolana, kiedy lądujesz na korzeniach muszą sobie poradzić z utrzymaniem ciała. Równowaga sama w sobie jest niesamowitą formą ćwiczeń, która buduje siłę od środka, poprawia stabilność i orientację w przestrzeni.

4.Chcesz poczuć się świeżo podczas następnego treningu? Poświęć czas na regenerację.

Głębokie, regenerujące pozycje jogi, złagodzą napięcie mięśni, a nawet pomogą lepiej spać.
Poświęć czas na trening regenerujący aby poprawić swoją wydajność na mocniejszych jednostkach.
Rozwijanie kontroli nad ciałem poprzez praktykowanie wolniejszego ruchu poprawia technikę, buduje świadomość mięśni i zwiększa koordynację

Ten program pomoże ci poprawić elastyczność ciała, nauczy jakie sekwencje ćwiczeń warto wplatać w cykl treningowy aby ciało lepiej się regenerowało. Do tego będziesz pod opieką fachowego i wykwalifikowanego zespołu
Na zajęciach przeprowadzone zostaną testy funkcjonalne oraz szczegółowy wywiad z każdym zawodnikiem. Dodatkowo każda osoba zostanie przebadana przez naszego fizjoterapeutę w celu określenia ograniczeń ruchowych.
Treningi będą trwać 90 min
1. Rozgrzewka – praca nad mobilnością i stabilnością ze szczególnym uwzględnieniem mięśni „core”,
2. Rozciąganie i rolowanie, ukierunkowane na ograniczone zakresy ruchu powstałe na skutek długotrwałych wysiłków .
Zajęcia będą odbywały się 2x tygodniu w czwartek o 20.00 i niedzielę o 12.00 od 14 października 90 min. w LIPOWA Sport&Health. Możesz zdecydować się na opcję 1x w tygodniu.
Zapisy do końca września na mail agnieszkazych@agnieszkazych.pl

Comments are closed.